oh gosh

åh guuud.
en dagstripp på ett år känns det som.
vi åkte fram och tillbaka till Karlstad idag.
kikade på en riktigt fin Kapitän.
fotade en massa bilder på en Diplomat i fräscht skick. skulle få lite bilder så man kan gemföra när man plockar ihop sin egna. =)

ja, en låång dag. jag fick iaf sova en del. det fick inte mitt sällskap så nu ligger han deckad. haha.
jag borde plocka lite. städa undan, fixa disk. men satte mig i soffan och dog, =P

sorry att jag är så seg på att uppdatera. men dagarna försvinner iväg. och nu ikväll sa min dator upp sig.
men ja, efter mycket om och men så ville den som jag =) haha.

imorgon drar vi kaaanske ut till skokloster. skulle vara najs. annars åker vi nog dit på torsdag. great!
sen blire nog en najs, lugn (?) helg. =)

nej, ska försöka få något gjort. hörs sen :)
xoxo
/sandra

love it, love it, love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0