sådär ja

nu är jag hemma igen sötisar, :)
riktigt ledsen att ja inte skrivit.

igår blev det en hel dag ute i skogen kan ja lova.
först en heldag med Ullis då vi kikade på film och hade mys.
sedan en skogspromenad med grannens hundar. sedan åkte vi ut till garaget (i skogen) och åt pizza med Håkan och Adde. sedan åkte jag hem själv. gick en lååång skogspromenad med grannens hundar, sedan bums i säng, slocknade direkt.

igår hade jag och Ullis en nagel dag. fixade och donade med naglarna till lite tjejfilmer och gammal musik :) mys.
åkte ut till garaget, skulle ha hjälp med en sak som lät illa.
moppen gick inte mer att starta, inte ens kicka igång. suck. hade tur att Adde var därute så ja kom hem. och ja, jag kör fortf min moppe. men ah, vill man ta sig någonstans om dagarna utan körkort, så varför inte, right?

nu är ja sugen på film och (tro de eller ej) men flingor, :P hahaha. får se vad vi har.
hörs senare sötnosar
xoxo
/sandra

ingen vet, ingen...
LOVE IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0