sköönt

jaa, det var det.
tog nyss en lååång dusch och njöt fullt ut. VÄRME!
det känns nästan som att jag inte har tinat helt sedan sista natten i västerås.. hmm. men nu så!

hade i en släng av silvershampo i mitt hår. försökte så snyggt sätta upp löshåret och bevara det från silvret, men aah. ja tror iaf att ja lyckades. haha.
sedan vart det en inpackning i heeela håret. kan behövas efter den här helgen kan ja lova!!!

söta Janina håller på och leker med en design till min blogg. tuuusen tack min vän. ♥

nej, ska nog kolla en film tror ja, :)
xoxo
/sandra

Kommentarer
Postat av: janina

säg verkligen till om du vill ändra något, annars var det inga problem då det inte är så svårt när man fått kläm på det.

var dock över ett år sedan jag gjorde design sist haha

2009-07-06 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0