tadaaa

tjolahopp..

Kajsa hade gissat på min lilla change. och ja, hade delvis rätt..
grejen med min lilla makeover var att Fia skulle färga min utväxt, men vi bestämde oss för hela håret ist för att minimera riskerna med det gula, fläckiga håret...
så, jag blev platinablond.. verkligen platina.. haha.

det hela slutade sedan med (när ja var klar) att Fia limmade i löshår på mig. det var inte alls planerat då ja inte hade ngt löshår, men Fia ville så gärna, så hon tog en del av hennes gamla löshår, men som inte används då det inte passar hennes färg. så ja, nu har ja de långt igen med, =)

både jag och Fia blev supernöjd med resultatet och det känns jätte skönt.
klart lite halvovanligt varje gång ja tittar i spegeln, men aah
kom hem sen och alla gillade håret. Adde blev suuuper glad. Emelie och mamma blev avundsjuka. Janne såg ingen skillnad (?!) och Emil har inte sett de än, =P HAPPY

Nej, nu ska ja nog slå på 27 dresses innan ja ska sova. :)
godnatt och sov gott.
xoxo
/sandra

   2 jäätte dåliga bilder.

men här får ni en lite bättre som Fia tog. visst lyckades hon? =)

Kommentarer
Postat av: frokensanna

Blev as snyggt !

2009-07-01 @ 00:41:53
URL: http://frokensanna.blogg.se/
Postat av: janina

shit vad ovant att se dig i platinablont!

du passar skitbra i det sandra

2009-07-01 @ 10:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0