A-GREAT-DAY

Hej igen gott folk, :)

hur var eran trista, gråa söndag? :) jag hade en SUPER dag!
vilket såklart har resulterat i att jag är sjuukt trött nu. haha, men det blir man ju efter en dags badande. :P
vi hade så himla kul! badade, lekte, brottades, hade bara en hel trevlig dag.
bubblade bubbelpool i det varma vattnet. och relaxade. huur skönt som helst.

men, som sagt, nu är jag helt slut i hela kroppen.
vi fick en god middag serverad av mammi när vi kom hem. och nu har vi köpt gottis med chips, cola och köpt filmer, :) så det blir ett mysigt avslut på denna vecka!

imorgon börjar allvaret igen, dags att börja jobba.
gick ju hemma hela förra veckan och var sjuk, så nu är det dags att tjäna lite stålars! haha.
jobbar med Fia hela veckan nu, och förmodligen framöver med. Camilla ska nog börja på Basilico nästa vecka och denna vecka är det på Oliv&Mat, så, nu är det du och jag bruttan, ;) haha.
dags att börja tagga till kanske? haha.
just nu är jag inte så taggad. haha. men det kommer nog imorgon. :)

Nej, dags för lite mys nu. :)
ha en mysig söndags kväll. vi hörs sen,!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0