FRIDAY!!!

Hejsan hoppsan, :)

nu är jag hemkommen från jobbet. :) blev inget mms idag, fick ingen bra bild. =P
jobbet gick bra, skapligt mkt folk.. men ändå helt okej.
kunde inte bära allt för mkt, men jag gjorde så mkt jag kunde, :)

igår hämtade vi Elisabeth, Jabben och Joel på arlanda. nyhemkomna från Thailand. åh vad jag önskar att jag hade varit med. =P fick lite fina presenter med!
2 väskor och 4 tröjor. tänkte fota de och visa er sen, :)

ikväll vet ja inte riktigt hur det blir..
min kära vän Hercules ska ha fest nere i knivsta (20 år!!) så ska iaf ner en sväng. får se hur kul det är så kanske man blir kvar. annars får vi se, :D
ska försöka hinna med att hjälpa Eve med hennes hår också. :) kanske blir lite vin drickande där annars ikväll. haha. vi brukar ju vara bra på det hon och ja! =)

nu ska ja fixa lite mat här hemma. sen ta en dusch, hörs sen!!


Kommentarer
Postat av: janina

haha jag kan inte fatta att du är kompis med max (som han hette innan han bytte namn till någonting väldigt inte-coolt), hur träffades ni?

2009-11-20 @ 20:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0