GOD-AFTON

Hej på er nattugglor..
här sitter jag, ensamen i mörkret (okej inte fullt ensam, Adde sover bredvid mig) lite halv deppig över att ja inte kan somna, och litre halv deppig över att inte kan kolla mer på Sex and the City. för gör jag de, då kommer ja somna.. usch. men stänger ja av, då blir ja pigg.. dilemma..

förlåt att det itne blev mer idag.. kom inte hem förrän vid 21 tiden.. efter jobbet blev de märsta och middag på kina resturang med Adde, Ullis & Håkan. sedan åkte ja till Janina och Blondie ett tag medans Adde tränade. :P

ska slänga in GRATTIS JANINA TILL KÖRKORTET!!! =D

så sedan körde hon upp mig till Ekilla, satt och snackade med grabbarna ett tag, sen åkte vi hem.. jag slog igång Sex and the City boxen som ja lånat av Janina. tjoho! :D hahaha.
och sen kom Adde och la sig, ja forts kolla, och nu är klockan över 00.. usch.
skönt att ja är ledig imorn, ska iväg till tandläkaren så,, usch.

så, tyvärr blir det inga bilder idag.. hittade inte sladden iaf.. haha.
ska nog FÖRSÖKA få in dom imorn innan tandis, om jag inte fastnar helt i Sex and the City. (a)

nej, ska försöka sova nu. blir itne bättre av att sitta vaken.. usch.
ha en bra natt, sov så gott, :)

och, ska säga en till sak...

GRATTIS EVE ÄLSKLING PÅ FÖDELSEDAGEN!!! =D


Kommentarer
Postat av: pauline

hon halsar tillbaka saaaa jatte mycket hon med :)

vi saknar dig med.



Gud vad laskigt det ar! vad sager polisen da?

tycker det bara ar sa konstigt att nagon kan forsvinna utan nagra spar alls.. JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT DET LOSER SIG! DET GOR JAG VERKLIGEN.

har ni kollat nagot inne i kanske lador och sant i skogar? eller pa akrar? om han va ute i skogen och det vart kallt och han inte visste vart han va kanske han gick in nagonstans?:/



fan.. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!!!



massa kramar.

ps! min mobil ar borta! men elins nummer ar 0451035662. om du skulle behova det nagon gang. kram igen

2009-10-20 @ 06:16:57
URL: http://paulineekstams.blogg.se/
Postat av: janina

tack sandra!! :D

2009-10-22 @ 08:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0