IT-WAS-A-LONG-EVENING

Hejsan hoppsan!

förlåt att ja försvann från allt, =P
helt plötsligt knackade mamma på dörren, jag och Adde hade somnat i soffan.. (a)
vi åt mat, sen kom Eve. jag plattade hennes hår, och vi åkte till Sofie.
Eve skulle sätta i sitt löshår..

suck, vad lång tid det tog. och jag tyckte min sittning var lång? haha.
men bra blev det. tog tyvärr inga kort, orkade helt ärligt inte..
ni får se en annan dag, :)

nu sitter jag (återigen) och väntar på Andreas.. han har tränat.
vet inte när jag riktigt ska börja vänja mig vid deras träningar? =(
4 kvällar i veckan, varav 3 av dom SLUTAR halv 11.. suck. vill ha honom hemma!
han lovade att skynda sig ikväll, men om man kollar på klockan, så kan man ju se att han har nog glömt bort det löftet. och mig.. suck. han sitter nog på läktaren, snackar skit. har säkert inte ens kommit in i duschen än! ååh. hoppas bara inte han skulle skjutsa hem Häggis med... (!)

men, ska nog kolla på något skojsigt på tv. :)
kanske bloggar mer, om ja inte somnar! hihi.
isf hörs vi imorn innan jobbet .)


Gammal bild, liten och söt, :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0