@-WORK

Tjolahopp..

sitter nu på jobbet och det springer ungar hejvilt.. hur ofta ska man behöva säger åt tjejer (klass 9) att tiden är slut och att dom SKA tillbaka till skolan? 3 ggr hittils och det är tjejer kvar.. suck.

det verkar inte som att min mobil uppdatering fungerar.. sorry about that.. var liggandes med feber hela dagen igår så packade inte ens upp datorn igår. sov hela dagen typ.. mmsade lite, men som sagt. det verkar inte som om det funkat??

irriterad hela morgonen också. mitt internet ville inte komma igång. var sååå nära på att ringa 3s kundtjänst, men aa typ precis när ja skulle göra det, så kom det igång.. så less..
har tänkt lämna in mitt internet flera ggr för att få det fixat igen, men sen ja började jobba här så funkar det. typiskt.

det känns som det kommer bli en lång dag idag.. känner mig fortf långt ifrån frisk, hade velat legat och sova hela dagen ist. sovit bort allt och bli frisk.. men men. tur att man inte har ett så krävande jobb längre. :P haha. så man faktiskt kan vara lite halv krasslig utan att ha ångest för att gå till jobbet. =P
(fick just en kommentar av en kille, klass 7.. "när började du jobba här?" jag svarar "för 2 veckor sen" hans kommentar "FETT!!! du är mycket bättre än alla andra som varit här, du rockar!" och ett knytslag mot mig som jag skulle slå tillbaka..haha)
man blir glad av sånt, :)

ska kika runt lite bloggar och så, men sålänge kan ni få njuta av lite bilder från dagarna sen ja kom hem, :)
talk to you soon!


Houston♥



älsklingar ♥

jag blev smygfotad när ja var ute och kissade den lille krabaten :)

såå liten ♥

fika med Pauline när ja kommit hem från norrland

Älskade ♥

okej. IGNORERA dubbelhakan. men bilden visar Lycka. Lycka att vara med dom man älskar.

och till sist, men snygge pojkvän som var tvungen låna mina solglasögon för solen ;)


vi hörs sen gott folk! ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

:( var de inte roligt att få vara med mig :(

2010-04-14 @ 13:52:01
URL: http://fiifaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0