AFTER-WORK-SUN

Goood eftermiddag mina kära vänner, :)

hoppas ni alla har det bra runt om i soliga sverige, :P (Jag vet att Jesper har det för att han sitter och retar mig med vädret och snön i Sälen just nu.. Mummel*)
själv sitter jag fortf på jobbet, men är ju bara 1 timme och 20 min kvar tills jag slutar. då blir det (förmodligen?) en härlig fika i solen med Fia, :) love it säger jag bara!!
kanske ska hänga med henne till MediaMark't om hon ska dit och om jag hinner. får se.
sen hem, chilla.. bara ta det lugnt ikväll.. huvudvärken börjar återkomma. men den går förhoppningsvis över när ja kommer ut i friska luften. :)

angående inlägget under, så är jag med och tävlar hos Solresor. det kan ni med :) Om ni har en blogg dvs. =P haha. vinner man så vinner man en resa i en vecka till ett varfritt resemål (som solresor har såklart) och man får ta med sig den person man skrivit att man vill ha med.
det man ska göra är att fota under resans gång, och blogga. man ska hela tiden blogga om sina äventyr, om hotellet, maten.. ja allt sånt som man är med om på resan. :)

ja brukar hata tävlingar såhä'r över internet, men den här fastnade jag för. var tvungen att vara med. en dröm helt enkelt. tror iaf inte att ja vinner, de gör jag ALDRIG, men men. i wish. :)

hörs sen babes, :) just had to update a bit!


i must say, i miss my long, blond hair



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0