I-CAN-DO-IT

Godmorgon..

eller ja, den är faktiskt inte så bra.. det snöar ute, är sååå less. vad fan hände med sommaren som hade kommit hit? vad hände med bara ben och ute serveringar som faktiskt kom hit? åååh. jag orkar inte. vill fan ha sommar nu, ingen mer jävla vinter.
dessutom har jag den bråkigaste klassen of all week här just nu. grabbarna kom 30 min innan dom ens får komma in, men jag hade ju inte hjärta att låta dom stå ute i snö/regn slasket. så ja släppte in dom..

sen att man går i 7an och kanske inte lyssnar på vuxna, det har ja fattat nu. jag är inte speciellt poppis idag kan jag säga.. jag försökte få dom att förstå det där med regler.. deras enda svar var bara "regler är till för att brytas" typ, "vi skiter i vad du säger, du äger inte oss" varav en annan sa "jag har inte skrivit på papper på att sköta mig här"

men, lärarna står på min sida och det är skönt. direkt när dom kom så såg dom problemet och ställde sig "bakom" mig på en gång, ska prata mer med dom om det efter lektionen så dom vet vad som hände de där 40 minutrarna innan dom kom.. usch.

huvudvärk? -jajamensan! blää..

nu tänkte jag sätta mig och kika lite på Gossip Girl. komma ikapp lite med serien som jag missat.. :)
jag hör av mig sen, förhoppningsvis på bättre humör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0