I-LOVE-MY-LIFE

Goooodmorgon världen.!

idag är jag på riktigt bra humör, jag är sjuukt trött, men är på riktigt bra humör. :)

vaknade imorse och var riktigt trött, har inte sovit ut på hela helgen. så bestämde mig för att ta ett senare tåg, jag tyckte att jag skulle hinna. så åkte tillsammans med lillasyster, är alltid kul att ha sällskap :)
hittade en snabbare väg till jobbet så nu går ja på typ 6 minuter ist för 10 :D as bra. kanon inför flytten när bussarna knappt går, :P haha.

idag är det jätte fint väder ute. känns verkligen som att sommaren är på väg, :)
och det kan även vara så att ja blir lite förrändrad idag.. ska färga håret. spännande.. vi får HELT se hur det blir. haha. dels eftersom ja har en jävla utväxt, dels eftersom ja har en svart jävla slinga i håret och resten är blont.. men, vi får se. =P
har köpt en toning, så blir det bra färgar ja det, blir det dåligt.. ja då åker vi nog till Ica och köper en hårfärg och fixar till det. hahaha!


Helgen har förövrigt varit helt kanon!
i fredags efter jobbet så åkte vi till svärfar m,fam. lekte och gosade med Emma-Louise (Addes syster) och Texas och Houston. (vovvarna)
vi firade Texas då han faktiskt fyllde år i fredags. 13 år blev den sötnosen :)
Sedan skulle vi sova. jag och Adde sov nere i källaren med Houston. den lille busen ville ju såklart leka halvanatten och slita mig i håret, men när dom är så små och söta så gör det ingenting. =)

på lördagen åkte Adde och hans pappa till garaget och städade och fixade. jag umgicks med Tina, Emma-Louise och hundarna. vi åkte och handlade och lite såna saker, :)
lördagkväll slutade hos Eve och Adde med lite vin för oss tjejer och öl för grabbarna. en massa prat och trevligt umgänge hela kvällen.. kanon!!
sov kvar hos dom, myste på morgonen. frukost, fika i solen och hade det super bra helt enkelt.

vi 4 åkte på söndagen in till Uppsala. gick på Mix Mix, Chilli och kollade/köpte massa "flytta hemifrån grejer" haha. sedan åkte jag och Adde till Biltema och Coop medans Eve och Adde åkte hem.
vi hade en trevlig middag hemma med riktigt god mat!

på kvällen sen så kom Häggis och han, jag och Adde åkte till Uppsala. söndag, kl 21.. nu börjar sommaren komma säger jag bara!
bilträffarna har dragit igång. :) det var mycket mer bilar än vad jag trodde det skulle vara.
träffade på en massa gamla bekanta ansikten från förra sommaren.
träffade Bim som jag inte gjort på riktigt länge. det var super kul och vi kom igång direkt hon och jag ;) haha. har redan planer för framtiden :P haha.

sen hem direkt, in i duschen sedan direkt till sängen. haha.
är helt slut efter en så bra helg, men jag har haft det sååå bra. :) längtar redan tills denna vecka är slut, hahaha. har en massa kul planer för den här helgen med. sedan så är det bara en vecka så är det valborg och flytthelg! :)

ja, vi flyttar faktiskt om 12 dagar. jag är helt salig. kunde inte vara lyckligare!!! :) det kommer bli så perfekt för mig och Adde :)

Nej, nu ska jag fixa lite grejer. återkommer senare med dagens outfit och lite sånt, :)
Ha en super bra start på dagen!!! :) bjuder på lite blandade bilder. :)


Jag, Bim och någon tjej...(?) förra sommaren på Etage :)

Jag och Bim, samma kväll, men en mobil bild :P

Eve och jag, @ Etage :)

Texas förra sommaren på Classic Car Week i Rättvik :)

Jag och Adde, :) Power Meet förra sommaren :)

Adde med sin lillebror Joel i Dalarna förra sommaren :)

Och till sist en bild på mig från förra sommaren. saknar håret..


Sådär, ni kan få mer godbitar senare :) hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0