INTE-MYCKET-KVAR-NU

Av någonting egentligen. 

hej och godmorgon förresten :) har suttit sedan halv 9 med mitt internet, men nu så..

nej, det är inte mycket kvar. inte mycket kvar av veckan, inte mycket kvar till valborg, inte mycket kvar i rummet och inte mycket kvar tills vi flyttar!
allt känns riktigt bra måste jag säga.

dock är det inte mycket kvar på våren, och dags att leta nytt jobb för att få veta hur mitt liv tar skildring. hm...

imorgon är det valborg, och jag ber till varenda gud som finns att det blir fint väder. jag ska ha det så jäkla trevligt med mina bästa vänner. sedan forts ut till Eve och Adde och umgås och ha det allmänt bra.
jag känner att jag är i en riktigt bra grupp av människor? alla gör mig hela tiden glada.
självklart finns det fler än dom som gör mig glad, några som tråkigt nog inte ska med på valborg (eller ja, dom har väl sitt egna. haha) typ Pauline och Sofia tillexempel. och Kajsa som ska fira ute på nation. och ah, en massa underbara helt enkelt..

Imorgon är det den 30 April, vilket betyder 4 år och 5 månader för mig och Adde. det känns ju alldeles underbart! Men, det betyder även något mer. något mindre bra.

Imorgon är det 5 år sedan min mormor dog.. På Valborg.
Jag saknar dig mormor. mest utav allt. du betydde så mycket för mig. Jag älskar dig, och jag vet att du har det bra! men saknaden slår till lite då och då. speciellt på valborg..


nej, nu ska ja få tankarna på bättre vägar.. solen börjar leka tittut med oss där ute, så nu ska ja be om sol för morgondagen. Vi hörs senare sötnosar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0