SAD-AND-BORING-DAY

Tjohoo..

ja, det visade sig ju då att ja skulle börjat jobba kl 12 idag... SUCK. jag har verkligen haft det sååååå tråkigt. ja menar, visst ja är ensam om dagarna, men det springer folk här hela tiden och man pratar med en massa olika.. idag har jag varit HELT SOLO sedan kl kvart i 9 imorse till kl 12..

till råga på allting så dog mitt internet. fick inte igång det. orkade inte forts försöka efter ett tag..
så. jag har suttit och tittat på film(er).. först FOOTLOOSE, älskar filmen, helt lovely. sedan THE HANGOVER som jag är helt kär i. haha, helt klart roligaste filmen 2009. utan tvekan.

snart så ska förhoppningsvis sista lektionen sluta, och förhoppningsvis behöver ja inte skrika allt för mycket.. utan ja hoppas att dom skyndar sig så jag kan komma iväg snabbare. haha. bad ass ja vet, men ja är less på den här stolen för idag. orkar inte sitta här med. vill ut i solen och glassa.. :)


ikväll så ska vi till Märsta och till Alwa som fyller 4 år :) GRATTIS SÖTNOS. så det blir kalas :)
jag ska upp på stan och köpa henne något efter jobbet tänkte jag. se om jag kan hitta något sommrigt och fint!


gud, jag sitter bara och gäspar.. dags att göra något annat nu alltså, kanske kan gå en runda för att piggna till.. vi hörs helt enkelt senare :)





GRATTIS ÄLSKADE LILLA PLUTT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0