A-BAD-DAY-THEN-A-GOOD-DAY-AT-THE-SAME-TIME

Godmorgon allesammans!!

idag är man en aning sliten. haha.åkte hem till mammsen igår för att hämta lite grejer. där vare grillfest för fullrulle.. SATAN vad mycket kött dom hade. hahaha.
men iaf, där skulle moster bjuda på vin. hon insåg då att Lalla hade köpt en dunk vitt vin (det dricker inte min moster) så då var det ju bara för mig att dricka :P
även ta med mig dunken hem. haha. (men nu har ja ju tills ikväll med ^^)

sedan åkte vi till Eve och Adde där Eve hade lagt en flaska vitt på kylning för henne och mig..
flaskan var nästan slut när Eve tydligen ledsnade på det.. så då kom det fram Bacardi Razz och Sprite. OMG vad gott det är. haha

så när vi kom hem sen så var jag i riiktigt fin form. jag satt ute själv på bron och pratade i telefonen medans Adde gick direkt och la sig.. haha. jag satt och lyssnade på grannarna som hade kräftskiva, faasiken va sugen jag vart på att dansa när dom spelade bra musik :P


Nu ska jag till jobbet. och jag har en stark känsla av att det inte kommer sluta bra idag. det kommer sluta i ett helvete, ett bråk, ett kaos.

men, det kommer inte trycka ner min dag.. för idag ska jag och Adde åka till södertälje och träffa mina underbara, älskade vänner. och självklart lille Liam :D hihi

nu kommer snart Eve och hämtar mig. hon ska köra mig till tåget.. :P så vi får höras sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0