A-SMALL-VACATION

Heeejsan hoppsan :)

Nu är jag vaken, snart klar och ska bege mig mot bussen om typ 10-15 minuter..
solen skiner och himlen är helt blå..
gud vad jag ser fram emot att gå ut., :)

idag kör jag på shorts, linne, och typ en tunn tröja. Solglasögonen åker självklart på och det känns nästan som sommar igen :)

det som gör saken ännu bättre är att jag jobbar till 2 idag, sen slutar jag =D
sedan är jag faktiskt ledig lördag OCH söndag :D:D kan ni tänka er? haha.
jag har jobbat som satan, varje dag i nästan 4 veckor.. men nu, nu äntligen är jag ledig.

2 dagar, inte mycket.. men det är alltid något :)

nu ska jag sminka mig lite, höja snyghetsfaktorn en aning (HAHA!!) vilket skämt.
men ja, vi hörs senare, antingen från telefonen eller när jag kommer hem =)



sometimes, you look good ^


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0