CRAVINGS

Gooodmorgon.

jag vet jag vet, klockan är sjuukt mycket.. men nu är det som så att jag har legat med migrän hela morgonen, så jag har inte orkat ta tag i dagen.. men nu mår jag bättre och är uppe på benen :)

egentligen skulle jag ju träffa Emelie idag, men hon jobbar över typ sjukt sent, så vi sjukt fram vår vinkväll ist. så då vart jag totalt opepp på dagen och kvällen och allt.
tills jag pratade med Filip och han fick mig på sjukt bra humör .. =P

så kvällen slutar ist med att jag, Filip och Adde drar ut. :) VIP blir det ikväll då dom kör 25 kronan ikväll :) Adde kör, ja och Filip dricker..  Filip säger iof att han inte kommer dricka mycket, men vi får se vart det slutar ;)
jag funderar faktiskt starkt på att tröstdricka ikväll. eller dricka pga ilskan i mig. hahaha. och då vet man ju aldrig vad som händer :P

anyways nu ska jag få i mig något att äta, sedan ska jag ta tag i lite saker med jobb och skit. BLÄÄH
hörs sen :)




nyvaken och hängig som faan xD



liva a little, die a little


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0