DATORN-SÄGER-UPP-SIG-FRÅN-JOBBET

Hejsan hoppsan igen..

snart äre dags för mig att börja gå mot bussen. det har iaf slutat regna ute nu *PEPPAR PEPPAR* så det är väl nice.. håller på att dö av värme dock. skulle vilja ta på mig shorts, men det känns som det blir på tok för kallt för att jobba i en hel dag. haha.

tyvärr kan jag inte visa er några bilder nu på morgonen, min dator håller på att säga upp sig helt och hållet. jag kan säga såhär, nästa månad (så fort lönen kommer) så ska jag köpa mig en extern hårddisk, spara alla mina bilder och sånt, sedan ska min dator få en hel renovering. det behöver den..

så jag ska försöka få in bilderna ikväll, då jag har lite mer tid på mig. :)
men jag tänkte mmsa en bild iaf, så kan ni få se mitt nya hår =)

vi hörs senare gott folk. hoppas nu får en bra start på veckan, :)


I LOVE THE WAY IT HURTS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0