END-OF-VACCATION-?-NOPE-NEVER-HAD-ONE

Hejsan hoppsan, god afton :)

alla (i stort sett) den här helgen har klagat och gnällt på att semestern är slut idag.. att oh nej på måndag är det bara börja jobba igen..
jag har inte lidit med någon, för ingen har lidit med mig att under hela semestern har jag jobbat varenda jäävla dag. så nej, ha så jäävla kul på jobbet imorn gott folk ;)

själv har jag jobbat nu i 2 dagar med feber. jippi! men jobbar man där jag jobbar så är det bara bita ihop och ta bussen in på morgonen..
jag mår fortf skit, men jag jobbar hela veckan.. usch, fy och blä!

MEN, på lördag och söndag så jobbar jag inte.. jag är faktiskt ledig. :) (första gången på näästan 4 veckor) så ni kanske förstår min lycka??

Nu ska ja krypa till kojs, sova och upp imorn för jobb. ojojoj säger jag. usch.
Men, Pauline är tillbaka imorgon vilket gör typ en stooor ändring till min syn på att åka och jobba. happyhappy!

sov gott allesammans, så hörs vi imorgon :)



 


Kommentarer
Postat av: p

hahahahahh fuck you ;D är visst synd om mig....!! <3<3<3

2010-08-02 @ 08:30:29
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0