GÅRDAGENS-DIMMA

tjolahopp och godmorgon :)

idag mår ja riktigt bra med tanke på hur mycket jag ändå drack igår :P
men faan så bra kväll vi hade. riktigt lyckad och jag hade så jääkla kul!

det började redan här hemma med grabbarna grus (Adde och Filip)
vi åkte in till stan, käkade middag på max, och drog sedan till VIP. där joinade Emelie upp oss och vi satt i en soffa, drack öl, cider och drinkar.. hade super trevligt och skrattade en massa.

sedan så dog stämningen ut där, så vi bestämde oss för att gå vidare till Kalas.
där var det lite mer drag så nu var det dags för mig och Emelie att dansa ;) vi röjde runt och hade såå kul. ja köpte några cider på dansgolvet med, men det vart ändå inte föör mycket dricka =P

Vimmelbilder kommer det nog från både VIP och Kalas.
men så länge så bjuder jag på mobilbilder från kvällen :)


Filip och Adde ;)

Jag och Filip ;)

Jag och Emelie :)

Jag, Emelie och Filip :D

Adde och jag :)


Nu ska jag och Adde iväg och storhandla :) vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0