HAPPY-DAY

Goodmorgon, :)

är liiite stressad.. ska in till stan och ska gå mot bussen om ca, 15 minuter..
igår hade jag fått hem en check på pengarna som ja fick tillbaka på skatten.., niiice. så jag ska in och hämta ut dom. eller ja, sätta in dom på mitt konto :P

ska se om jag hittar ngåon nice klänning till morgondagens festande, ska köpa lite öl till min kära sambo för att han är så snäll. Men ska först av allt fika med Pauline. underbart!!
hon bjöd på kaffe igår, så idag bjuder ja på fika :)

sedan kommer kaaanske Adde in så går vi ut och äter någon nice mat :) hihi.

så, vi hörs senare. antingen när ja kommer hem, eller underdagen. time will tell.
ha en kanon dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0