IN-THE-MIDDLE-OF-THE-WEEK

Godafton kära vänner, :)

lite vin nu på kvällskvisten sitter aldirg fel.. (Idag igen, börjar likna den gamla goda tiden här ute?)
idag har jag varit riiktigt aktiv, igen. haha
städat, tvättat, diskat, och sökt jobb :)
men Adde var hemma rätt tidigt så idag fixade han maten medans jag tog en dusch :)

Imorgon blir det en sväng till Fia, sedan jobba åt Pauline ett tag, så får träffa henne med. :) sedan kommer jag träffa Emelie en sväng, har lite post som är deras så då passar vi på att ses :)


har inte riktigt något att skriva, så skriver lite senare.. blir uppe ett tag idag =( känner det på mig, det blir en sån ensam, tråkig och deppig kväll.. hah.

hörs senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

fia sa till mig idag att du skulle komma in imorgon :) jag visste inte om du skulle det eller inte! tack<3



dem har varit jätte snälla iveckan btw! sirian frågade efter dig! och sa att han inte va arg för du inte kommit, helt utan att jag frågade.

2010-08-19 @ 00:34:17
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0