MEET-ME-HALFWAY

Godafton..

har egentligen inte så mycket att skriva.. inga känslor..

dagen har varit bra.. jag var på en typ arbetsintervju, men tänker inte säga något om det än.. det får ni veta senare. sedan åkte jag till stan. gick till gamla jobbet (eller vad man nu ska kalla det) men där blev jag bara arg.. så jag följde med Pauline till Edwins salong (som han btw lyckats sjukt bra med) för hon skulle göra sina naglar där.
hängde med in en sväng innan jag gick till bussen..

åkte hem, jag och Adde åkte och köpte familjepizza. åt så mycket så resten av kvällen har ja legat i soffan och dött. vart så sjukt mätt, och det är jag fortf. sjuukt.

det är min dag..
vet inte riktigt vad jag ska skriva.. känner mig rätt tom just nu, så kan inte direkt förmedla några känslor..
vill gå ut och sätta mig en stund. men inte själv.. men ingen är ju vaken för att sitta i telefon heller..
fotboll går på tvn. rätt ointressant. sitter mest och stirrar bara.
funderar på att slå på ett till avsnitt av One Tree Hill, men är rädd att jag blir fast..

livets stora problem. vad man ska göra härnäst.. suck. inte kan jag sova heller. redan försökt.
sover inte speciellt mycket alls om nätterna nu. sover lite mer på morgonen, men inte mycket. det blir inte många timmar iaf..

jaja, jag ska väl försöka mig på något. om det finns någon tapper själ som vill hålla mig sällskap, så kan ni ju alltid höra av er.
sov gott nu världen!



bored and ignored



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0