MY-WEEKEND

Heejsan hoppsan  :)
nu ska ja visa lite vad som hände i helgen. inte för att det egentligen är speciellt, men aah. ^^
min blogg, mitt liv =P


Vi åkte ut till Eve och Adde. Adde på bilden här :) Öl vart det minnsan ;)

Salmi var självklart med och drack öl ;)

Min kära pojke var nykter.. syns det??

Evelina måste alltid dumma sig ^^

Haha, tur ändå att Adde ville pajja bilden så slapp jag vara med =P

det blir alltid liite gangbang när vi dricker =P


Fredagen var skit rolig, mysigt ute hos Eve och Adde :)



Robin och lille Liam på lördag eftermiddag :)

Det var lite varmt så grabbarna gjorde det dom kunde.. med papptallrikar =P

fina Ellinor :)

grabbarna var "ute och flög" haha

så söta så ;)

Fredrik :)

Adde, Jeppe och Robin :)

Adde =)

Carro och Liam :)

Fredrik ^^ hahhaa

Fredrik, Adde, Ellie och lilla Selma på väg hem :)


det är det jag har från helgen. :) (plus en MASSA bilder på Liam. hihihi)
men när vi kom hem sedan så blev grabbarna lite dåliga, haha så det blev inte så charmiga foton från kvällen sen... haha.

vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0