PRETTY-GOOD

Goodmorgon. :)

eller ja, klockan är ju rätt mycket, jag har varit vaken en stund. men jaja. ^^
håller på att fixar klart här hemma för att åka.
fixa mig, fixa tvätten, fixa allt möjligt.
nu är jag snart klar, ska bara äta frukost (det mååste jag, annrs orkar ja inte dagen) sedan så ska jag åka in till stan. träffa Fia och hennes lite söte misse hoppas jag :)

sedan ska jag jobba ett tag, men det blir nog bra ändå..

vet inte varför, men jag är rätt taggad över den här dagen. have no idea why, men det känns ju bra iaf =P skönt att vara glad för en gångs skull. och för en gångs skull må bra mitt på dagen. ist för att ligga hemma och känna sig som skit.

jag skulle gå in och sminka mig lite mer nyss, och jag började verkligen AS GARVA när jag såg mitt hår.. haha. jävla troll säger jag bara. shiiiet. därför var jag tvungen att dumma mig i camen så ni får se. för helt ärligt vad kul det såg ut.
speciellt på mig, som annars har så tråkigt, rakt och platt hår. haha.










jag sa ju att jag såg ut som ett troll x)



Hahahaa. säkert sjuuukt tråkigt för er andra, men ja hade kul åt mig själv. och det är väl huvudsaken.. för egentligen ska jag ju inte bry mig om vad ni tycker om mig? det är ju jag som bestämmer hur jag själv ska vara. även om folks åsikter oftast är det som gör hur jag mår över mig själv. det är folks åsikter som spelar roll, oftast. men idag, det känns som att ingenting kan röra mig i ryggen.
sjuk känsla.

nu blire frukost.. sedan ska jag bege mig mot söta Fiiiia :)
hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0