THE-DAY

Goodafton. :)

sitter nu äntligen hemma i värmen. . .
varit inne i stan och ljugit lite med Adde, Filip och en hel del fler människor =P

min dag har varit kaaanon.
satt och fikade med Pauline i flera timmar (?) kollade runt lite på stan, men hittade verkligen inget som föll mig i smaken. förutom skor ofc, alltid skor...
mötte upp Adde, gick på systemet..
sedan bjöd jag honom på middag, (snäll flickvän??) haha. jag åt för 85:- medans han åt för 280:- (!!!) haha. men men, vad gör man inte :P

sedan åkte vi och mötte upp Filip och lekte med honom hela kvällen :)
åkte runt i hans fina bmw och raggade på brudar. veeerkligen min grej måste jag säga :P nej men hade faktiskt riiktigt trevligt :) vi (eller ja, Filip) körde in och parkerade vid musikenshus så han kunde knäppa lite bra bilder. sjuukt nice blev dom.. men nu vill han att ja ska sitta i ps och fixa bilderna.. ojojoj vad länge sen man jobbade i ps måste ja säga. :P
men, ja kan ge det ett försök :P


nu blire sängen.. Adde ska iväg tidigt imorn.. men ja ska försöka somna om då och sova ut, ordentligt :)
hoppas alla haft en bra kväll :)

imorgon blire FEEEEST ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0