TISDAG!!!

Och ja, vi alla här ute i Tuna huset (och även de 2 som just flyttat) vet ju vad det innebär att det är tisdag idag.. det innebär att det blir vin, musik och en massa skitsnack ikväll. LOVE IT!!
Emelie och Robin kommer hit ut ikväll, dom kan ju inte missa en tisdag liksom.. :)

Godmorgon btw. :)

Idag väntas det jobb hela dagen känns det som. jobbar mellan halv 12 och 18. men som sagt, sedan väntar det en kväll med fina vänner så jag är rätt nöjd ändå :P

Är så sjuukt glad att Pauline är tillbaka på jobbet. hon gör verkligen mig gladare. jag orkar verkligen med så mycket mer nu när hon är tillbaka.
Jag vill verkligen ha den där tröjan Robin så länge pratat om...


(kommer ni ihåg Grynet? hahahaha)

Men, som sagt.. Pauline är rätt bra på att få igång mig iaf.. haha.


Neej, nu ska jag faktiskt gå mot bussen :) men tänkte blogga från mobilen på bussen, måste berätta om en grej som hände igår..
Fast egentligen borde jag inte skriva det från telefonen eftersom då kommer allt sitta ihop. men ah, vi får se. i vilket fall får ni höra det senare idag, antingen från mobieln eller när jag kommer hem :)

Ha en kanon dag allesammans!


Kommentarer
Postat av: Mahi'king

taaaaaa ingen skiiiiiiit, jag ska hitta en sån åt dig:)

2010-08-04 @ 11:47:01
URL: http://almologi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0