VAD-KOMMER-HÄNDA-IDAG-?

Godmorgon allesammans..
hoppas ni haft en bra natt.. det hade jag, (men som vanligt) tills klockan ringde. usch usch.
men imorgon jobbar jag kväll, så det blir sovmorgon iaf :) sköönt.
om dom inte ändrar helt nu då när dom (vi) skriver nytt schema idag.
jag är lite nersvös inför dagen.. eftersom det kanske slutar lite annorlunda. men ah, det får vi se.. det beror lite på hur dom beter sig idag och vad dom säger åt mig..

men helt ärligt så är jag så less, så nu är det slut. TA INGEN SKIT SANDRA!!! borde ha en minneslapp med de orden med mig överallt.. eller den där jävla tröjan..
Robin, vart är den??? ;)

Nej, jag orkar inte ta mer skit, så nu är det slut med det. never again!

Hoppas iaf att ni alla där ute får en bra dag, och att ni är nöjda med ert liv, ert jobb eller vad ni nu gör :)
Idag jobbar jag till 2, kommer bli riktigt riktigt skönt att åka hem tidigt. ska nog åka hem och sova. haha. eller så hänger jag kvar på stan. vem vet.. haha.
det beror väl också på hur dagen slutar :P

här kommer lite dagens outfit nu innan jag drar till bussen :)


Lackleggins och en större t-shirt

med detta tryck :)

och såhär sminkad ^^


Ha en bra dag alla, så hörs vi sen :)


Kommentarer
Postat av: Robin mrvox Sangheim

TRÖJAN KOMMER MÅSTE BARA HITTA EN:D:D:D

2010-08-10 @ 10:07:33
URL: http://mrvox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0