VIMMEL

Gooodafton :)

nu är jag taggad. sitter hemma, själv och dunkar Shakiras -WakaWaka.. sjukt bra låt. haha.

Eve och Adde kommer npg och hämtar upp mig om en stund. ska hem till dom en sväng. dricka vin med min lilla darling ;)

senare hämtar Adde upp mig (när han är klar i garaget....) och vi får se vart kvällen leder.. den leder nog iväg med Filip iaf, men vart, det vet man aldrig. in och ljuga, eller krogen.. så mycket vet vi iaf :P vilket av dom det blir, de får vi se. :D

har hittat lite vimmel bilder från i onsdags, så ni får njuta av dom så länge ;)
hörs senare!!


bild från VIP, där vi började kvällen :)

Bild från Kalas, där vi forts ;)

Och även där vi avslutade kvällen med TUMMEN UPP ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0