WHAT-A-DAY

Goodkväll gott folk :) hoppas ni alla haft en bra onsdag!
efter jobbet ikväll vart jag sjuukt sugen på en öl på någon uteservering.. men vart är pengarna till det liksom.. usch, jag vart verkligen riiiktigt sugen. =(


idag har det varit en lugn dag..
vaknade vid 1 av att Adde ringde hem och väckte mig. han gnällde på att jag sov så länge, men ah, det var ju rätt sent inatt.. (eller ska ja kanske säga imorse? haha)
men jag vaknade, degade lite i soffan tills Adde kom hem.

sen ställde jag mig med disken som var ett berg!! men det gick bra. städa upp i köket också så nu är det super fint. ska ge mig på vardagsrummet imorgon, och sedan sovrummet (vilket innebär: rensa i min garderob...) men det känns bra att jag tog tag i köket iaf :)

sedan drog jag iväg för att jobba några timmar.. sjukt segt ikväll, as lite folk så det var riktigt lugnt. men skönt.
vi vart klara snabbt iaf, och det är alltid skönt.
så jag hann med 20 över 8 bussen :D


kom hem, gick upp till Ullis direkt. satt ute och rökte, snackade skit och dom böd även på en cider. riktigt nice. härligt med lite grannar här ute igen, har varit sjukt tomt.
nu ligger jag i soffan, Adde kikar på något rally program. funderar på att duscha och sova sen. skulle vara riktigt skönt att gå och lägga sig i tid. :)


så, vi hörs imorgon. börjar jobba halv 12, men funderar på att sticka ut och springa.. ;) så vi hörs nog tidigt :)
sov gott allesammans!!


känner mig på sjuukt drygt humör ^^ hahaha. typ som när denna bild togs =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0