ANNANDAG-JUL

Godmorgon allesammans.

i dag är nog ungerfär de flesta bakis.. på ett sätt önskar jag att jag var bakis och hade kramp i benen idag.. men nej..
jag ville sååå gärna ut på krogen igår.. men så blev det inte. så hoppas ni alla som var ute hade kul :)
jag ska inte säga att jag inte hade kul, för det hade jag. var på hemma fest med bästa vännen och lite mer folk. men ändå, ja hade gärna skakat lite rumpa igår ^^

men, idag är jag pigg och kry, som ja kanske inte hade varit om vart ute igår... så det är ju iof bra, :D haha.
men dock ska jag lägga mig ner på soffan, under täcket och mysa med mig själv.. (kanske äta något först, dööör av hunger!) sen ska ja kika på film.
måste vila ut kroppen heelt, för ja jobbar ikväll. och så som min rygg mår nu, så behöver den vila :P haha

idag, (innan eller efter jobbet, inte bestämt än) så ska jag koppla in ljudet till min dator. så nu kan jag poppa massa musik sen. jag sitter hela tiden nu och spelar massa musik och taggar till.. men med det nya ljudet blire awsome!

nu ska jag nog göra något att äta, sen slå på en film.. vet inte vilken än, får se.. haha.

fundera ut varför jag drömmer som jag gör nu för tiden.. skumt.
visst drömmer man ofta om sånt man inte kan få?
det sjuka är att jag inte visste att jag ville ha det? :s men tydligen, om man kollar på vad jag drömmer..


ha en bra dag, så hörs vi sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0