DAN-FÖRE-DAN-FÖRE-DOPPARE-DAN

Hejsan hoppsan alla kalla människor.

nu är de fan riktig vinter, riktig jul!
och ja, visst ja tycker också att det är för kallt. de går ju knappt vara ute 1 sekund.. MEN, jag har det myyycket hellre såhär, än en slaskig och blöt vinter. så tycker jag! :)

hoppas ni alla har en bra vecka. inser ni att det är 2 DAGAR TILL JUL!?!?! galet tycker jag. haha. tiden går så sjuukt fort!
igår lyckades jag inhandla julklappar till syster och mamma. janne får syster fixa julklapp till imorgon.
skönt att man inte behöver handla till så många faktiskt.. men ändå sorgligt.

jag och syster klädde granen innan, som ni fick se. den vart fin tycker jag :)
syster har även bakat ett pepparkakshus till oss här hemma, :) och som ja fattade det så kanske hon skulle baka knäck och kola med, :) hihi. ja ääälskar att min syster älskar att baka ^^

nu ska jag ta tag i min iphone och lägga över alla bilder till datorn, :) kanske har en massa kul att visa, :D
hörs sen gullungar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0