ETT-HELT-DYGN

God afton gott folk, :)

jag är nyss hemkommen efter ett as bra dygn tillsammans med Emelie . =)

det började igår efter jobbet, jag promenerade upp till henne för att bara ses en sväng. =P
det slutade med att vi åkte hem till mig, drack vin och kollade på karate kid! haha, spontant .
sen tjattrade vi väl halva natten med om de vanliga, killar. hahaha. nej men mycket annat med, :P

sen idag kollade vi på en till film, streetdance, =) sedan tog vi en trip till Uppsala. gottsunda centrum för att vara exakt. gick på systemet inför nyår och sen storhandlade hem till Emelies lägenhet.

vi åkte hem till Emelie, lagade mat (kyckling i en thai-curry sås och ris.. mums!) och kollade på Grease 2. awsome. sedan forts vi filmtemat och kollade på the proposal.
och i slutet av den filmen började vi bygga ihop hennes matbord och stolar.
vi har konstanterat att man INTE ska bygga ikea möbler sent på kvällen.. de kan bli många omskruvningar.
tro oss!

sedan nu skjutsade hon hem mig och nu, ett dygn och några timmar senare är ja själv igen. lite ensamt. hahaa.
men, vi ska ses imorgon igen så ingen skada skedd. hahahaha.

imorgon ska vi nämligen ut och dansa, :D tjohooo.

under kvällens filmpauser har vi hunnit med att planera en del med. nyår för att vara exakt, :D
nu känns det bra att ja har riktiga festplaner på g. och det ska bli skiiit kul att fira nyår med Emelie. =)
och vi sa ju även det, att hittar man sig inte någon trevlig pojke under kvällen så har vi alltid varandra på tolvslaget. så, jag har en säker nyårskyss iaf. hahaha. :D

nu ska jag slå igång en film och somna, :)
hoppas alla haft en bra start på veckan :)
vi hörs imorgon! bjuder på lite pics på mig och Emelie från sommarens/höstens utekvällar =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0