FRIDAY-EVERY-WEEK

pinsamt nog ska jag nu säga GODMORGON till er alla, :)

jag vart uppe ett tag inatt, satt och pratade med en massa vänner. hade sjukt kul! tills ja insåg vad klockan var. hahaha. men, sånt är livet ibland!
men, det kanske var bra också... för idag jobbar jag 19,00 - ca, 03.30.. (beror på hur lång tid städningen tar) och då kan det ha varit bra att sovit såhär länge så jag orkar med nattens bravader! haha.

ikväll har vi ju då en bokning från kl 21.. 2 födelsedags barn och en massa fest folk! kommer nog bli bra faktiskt tror jag. ja tror vi kommer ha skiit kul!

men imorgon, om nu inte mina chefer ändrar sig (?!!?) så är jag ledig, och då ska nog jag och Eve ut och röja, :) är bjuden på fest med, men ja får se. lite långt att åka, ;) hahaha.

sitter nu med min youtube lista och lyssnar på en massa härlig musik. poppar för mig själv, (och Nellie) haha. jag ska nog slå mig ner i soffan och glo på tv, ^^
eller kanske hoppa in i duschen och sen göra något skojjigt med mitt hår, xD

btw, jag längtar tills onsdag. då ska jag umgås med älsklings Fia <3


hörs senare lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0