GOD-JUL

God Jul allesammans.
nu är det ju faktiskt julafton!

jag har varit hemma i någon timme bara..

efter ja slutat jobba stannade jag kvar ett tag., Yousef gjorde en super god drink för att "det är ju julafton imorgon" haha. Muharrem kom ner och sa god jul och hej då, eftersom han åker till spanien på lördag. och jag gav min julklapp till Frankie :)

sen gick jag till Hercules och vi umgicks hos honom. pratade om allt och inget, kollade på Chuck och ah, bara umgicks. sen tog vi en prommis hem till mig och jag satt och slog in mina julklappar.
mamma bjöd Herc på glögg och vi satt och tjattrade en massa.
jag fixade även till min julklänning som ni ska få se imorgon :)

Hercules cyklade hem för en stund sen, jag städade upp på rummet och satte mig vid datorn. sitter och småpratar med lite folk nu, men ska nog krypa ner i sängen, :)

imorgon (idag) är de som sagt julafton och vi har massa för oss. :)
ha en bra julafton allesammans, så lovar jag att vi hörs något :)



God Jul =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0