JULEN-ÄR-HÄR

Godmorgon allesammans .

idag har jag sovit fram och tillbaka hela morgonen, mått skit dåligt. vet inte vad felet är :/
men, ja mår bättre nu så det känns skönt iaf.

inser ni allesammans att det är julafton om 3 dagar?! det är galet.
jag har inte inhandlat en enda julklapp... vet inte vad jag ska köpa eller ens vilka jag ska köpa till.
mamma, janne, emelie... sen då? pappa och alla vill ja ju inte köpa till eftersom ja ändå inte träffar dom denna jul :( (jag ska handla ngt till lillebror som han får när vi ses)

alla tidigare år har jag ju liksom haft ytterligare 2 familjer att handla julklappar till.. men familjer som ja inte längre träffar varje jul.. jag ska ändå handla julklappar till dom..

men, just den här känslan att fira jul med "alla mina familjer" finns liksom inte kvar. lite sorgligt..

så, jag ska nog in till stan iaf.. julhandla lite. känna av julstämningen i stan kanske..
sedan ska jag iaf möta upp Fia. hon ska hjälpa mig med mitt hår ikväll.
sen blire vin och plockmat och mys i hennes nya lägenhet! :)

nu ska jag klä på mig, sminka mig och försöka hinna med ett tåg, :P hahaha.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-22 @ 01:23:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0