PIC'S

Godafton gott folk.

spännande kväll.. städat rummet, fixat lite här och där hemma, blev upp plockad av Eve, Adde och Salmi och åkte till Uppsala för att köra drive in på donken. haha. tillbaka till knivsta igen.
hemma, fix med internet som kaosat sig. suttit och lagt in massa bilder på datorn. ätit.

snart ska jag duscha, sen sova.. inatt ska jag sova så mycket jag kan! :) känns som min kropp behöver det innan jag bryter ihop helt. uscha.
mått så sjukt konstigt de senaste dagarna att ja inte riktigt vet vad jag ska göra. :(

imorgon ska jag (när ja orkat upp och fått liv i mig själv) och Eve åka till gränby. gruvar mig liiiite. för det kommer vara hemskt mkt folk.. jag vet ju bara hur det såg ut på stan igår. uscha!
men, de kan bli mysigt.
blir det för mycket sätter vi oss nog bara och fikar. hahaha.

sen ska jag jobba eftermiddagen, sedan ska jag hälsa på Hercules en sväng efter jobbet. sen hem och sova antar jag.. vänta på att vakna av att tomten klättrar på taket.. inser ni att "imorgon" är det julafton.. galet.

nej, nu ska jag hoppa in i en varm dusch.. behandla mitt hår lite med inpackning.. sen så blire sängen. klockan är ju fan mycket!

men, ni ska få se lite random pics.. kom ihåg att det är helt random från telefonen nu :P hahaha.

godnatt alla där ute!


Älskade "lilla" Houston som inte är så liten längre...

världens finaste storebror med världens sötaste lillasyster :)

77an mot knivsta. ^^

en myskväll på PLOCK med Emelie :)

Nellie, i skogen ute i L-100

Världens finaste Adrian :)

Bästaste Alwa med Nellie, :)

en bild från minnesstunden för min farbror Bissa , <3

så vackert. Stefan 'Bissa' Magnusson <3

Lillebror, :)

hahaha, Nellie älskade Nellie :)

sakna, älska!

fina Nellie, <3

haha, polisens egna husvagn :P


sådär, det var allt för denna gång. orkar inte mer nu. nu ska ja soooova =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0