PS-FIX

Hejsan hoppsan alla glada..

dagen , kvällen blev inte riktigt som ja trodde. haha.
efter jobbet åkte jag till Alsike och träffade Matilda och kollade sista perioden av matchen :) kul!
sen stod hon, jag, Häggis och Adde kvar ute ett tag och snackade goja :P haha.

Adde körde hem mig, sjuukt snällt då det är riktigt blåsigt ute. men iaf, han följde med in och drack kaffe med mamma och janne och syster. sen satt vi och snackade en massa.
lillasyster har ju gjort ett pepparkakshus till honom så hon vart glad att han kom så hon kunde ge de.. och han vart glad eftersom de var fyllt med skumtomtar :P haha.

sen har jag duschat och städat rummet. nu ska jag sätta mig med PS och försöka fixa en header.. de värsta är att ja vet inte riktigt vad jag vill ha på den.. behöver lite nya bilder känner jag. illa! haha.
men, vi får se vad som händer, och vad det blir ^^

hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0