WHAT-A-WEEKEND

God afton gott folk!

ledsen för dålig updae nu när ja skulle börja om med bloggandet.. hah. men min helg har varit heelt galen.
har jobbat fredag, lördag och söndag fast jag skulle vara ledig.
skulle ut med Eve, skulle åka till Gävle, men näh.. jobb jobb, ;)

och vi har haft en hel del att göra så har inte riktigt funnit tiden till att blogga..
sovit hela dagarna då ja jobbat nätterna..

idag hann jag iof med julmarknad med Eve, mamma och Emelie. mysigt som fan. Nellie var med också och var jätte duktig bland alla människor och vovvar. :)

ikväll efter jobbet åkte jg och Eve till Blondie och Janina med en blomma till deras lilla Vilda. har ju inte blivt av förrän nu.. hon är sååå söt! :)

sen nu hela kvällen har jag och mamma byggt skåp och fixat mitt rum. eller ja, jag fixade. mamma var mest med och höll i och skrattade åt mina dumheter. älskar de stunderna!

nu sitter jag och dricker öl. hur gott som helst. ska nog fan krypa i säng..
imorgon börjar jag jobba halv 11.. galet. så behöver sömnen..
blir nog iof en kvälls cigg nu med rastning av Nellie, :)

sov gott allesammans!!! :)


(btw, skulle beställa klänning *den första* men fanns såklart inte kvar i min strlk.. men har koll på den nu!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0