7-DAYS...

and in 7 days, you will die!!

haha nej då, men ja skulle skriva 7 days som överskrift, och när ja skrev det tänkte jag direkt på The ring. haaha. kul.

hejsan kära ni =)

idag blev det inga mms, då ja hade mobilen avstängd hela dagen för att spara battri (MITT BATTERI SUGER, måste ladda det varje natt för att det inte ska dö efter halva dagen??!!) men ändå så dog den när jag var på väg hem. suck.

idag har det gått bra. lunchen var rätt tuff, speciellt då kortmaskinen slutade fungera mitt under den stora ruschen. gaah. men de löste sig.
hade en break. kollade lite i affärer och träffade bästa Kajsa för en snabb fika, :) mys!
jobbade kväll. typ 11 pers som kom (fick inte en enda krona i dricks. surt) men det var lugnt så vi stängde kl 8, var hemma halv 10. hahahaha. surt.

nu tänkte jag hoppa in i duschen, ha en MASSA silvershampoo, :P och sedan mysa ner mig under täcket.. tror ja hinner med ett inlägg med lite bilder ja hittade i mobilen, :P hahaha. KUL SOM FAN.

så, hörs sen, :)
men först, en dagens....


vitt linne, blåa jeans. enkelt, snyggt.

ser fruktansvärt sur ut på denna bild, x) men ja är skiiiit trött, okej?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0