AVVIKANDE-DAGAR

Hej kära ni..
att ni ens står ut med mig..

jag har inte bloggat under helgen nej, för jag har inte haft kraften till det. det har varit en hel kaotisk helg och jag har mått piss.
idag försökte Eve (den underbara själen) pigga upp mig med fika på FORM i knivsta. det var trevligt, gott och mysigt, men det hjälpte inte långt.. blev inte okej förrän vid middagstid idag.

så, vi drog iväg hela familjen på bio. Edge of Darkness såg vi, riktigt bra film! rekomenderar den starkt.

så, jag ber miljoner gånger om ursäkt för dålig uppdatering.. men ja, problemen i helgen är inget jag drar upp här. så ni som känner mig bäst får helt enkelt fråga om ni inte vet.. men, nu ska jag försöka bli bättre på det här med bloggen, :) jag ska dessutom försöka mmsa så mkt jag kan när jag jobbar. men det är inte alltid så lätt när man har fullt upp med jobb, =P

Eve tyckte jag var lat och inte gick upp tidigare på morgonen för att blogga, att ja skulle gå upp i tid som henne. men ja, å andra sidan går jag inte och lägger mig lika tidigt heller, :P
och när jag väl går upp i tid, då tar Nellie upp all min tid ute i snön, :P hahaha.
men som sagt, jag ska försöka göra så mycket som möjligt för att bli bättre, :)


imorgon är det dags för jobb igen, och jag jobbar kväll. ska försöka hitta någon att fika med. annars blir det semla, chailatte och en bok själv på något fik, :) kan vara rätt mysigt det med.! har varit sååå sugen på semla nu i flera dagar, så imorgon slår jag till. med eller utan sällskap! =)

nu ska jag tyvärr sova, klockan är mycket och jag är riktigt trött efter bion.
men, imorgon bitti är jag här med fingrarna på tangenterna igen, :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0