EN-ANNORLUNDA-DAG

Hejsan hoppsan!

idag blev det ett sent inlägg (igen) det var jätte konstigt på jobbet.. jag fick förfrågan om jag kunde ha en break mellan 13-15 ist för på eftermiddagen då Savvas var tvungen att göra något. och eftersom eftermiddagen är rätt lugn så kände ja att det var helt okej.
så jag gick till il gusto, hälsade på och käkade lunch. då fick jag sms om att jag kunde börja halv 6 ist för det var så lite folk.. okej, visst rätt skönt med en lång paus eftersom ja var så trött, men vad faaan ska ja göra i 5 timmar? =O jag hade ju kunnat åkt hem, men hade ja gjort de hade ja bara blivit tröttare..

så, jag fick för mig att hjälpa Sofia med en grej. hon skulle bära hem en STOR hägtalare från vaxalatorg till henne.. inte långt, och inte speciellt tungt, men den var stor och otymplig.. men, det gick helt okej, det tog sin tid bara.. hahaha. men folk glodde kan jag ju lova!

sedan gick jag ner på stan. träffade upp min kära och underbara vän Tim och fikade med honom tills jag började. vart inte så lång fika, så vi får ta igen det snart igen.. men det var riktigt trevligt. har saknat att umgås med honom! så det blir det ändring på :)

nu ikväll kom ja till Knivsta vid halv 10. vart en lugn kväll på jobbet med lite folk. så, gick upp till mammas jobb och åkte med henne hem. duschade och nu sitter ja här :)
börjar halv 12 imorgon, men tror ja ska sova nu iaf. sjukt trött. hinner aldrig sova. kunde inte somna förrän vid 1 igår natt. :/ illa!

så, nu blir det nog kamma igenom håret, sen sleep time!
hoppas ni alla haft en bra start på veckan. så hörs vi imorgon bitti, :) sov gott!



btw, Ke$ha är min förebild. hon är så JÄVLA snygg och har så jävla snygg stil. sjunger sjukt bra och gör as sköna låtar! ja, jag inspereras som fan av henne. hon är verkligen någon ja ser upp till. hennes stil inspererar mig i dagens läge. SOOO want to look like her, ;)


Kommentarer
Postat av: pauline

gumman vilka dagar är du ledig mellan vilka tider?

bättre om du skriver det så kan vi planera en dag vi kan fika eller nått. för de dagarna jag inte gör något kollar jag aldrig mobilen så jag får dina sms efter du börjat igen :P

pusspuss

2010-02-02 @ 10:12:45
Postat av: Anonym

vaksala utan x

2010-02-02 @ 15:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0