FUCKING-SKIT-JÄVLA-SNÖ-HELVETE

hej.

är så less,
förlåt att det inte blev nå bloggande idag.. men jag sattes i jobb. skotta snö!
jag HATAR att skotta snö, det är tungt, jobbigt, varmt. skit helt enkelt. och idag blåste det ju konstant också. jag och Janne skottade och skottade och skottade men det märktes ingenting.
efter ett bra jävla tag så syntes resultatet, och det var as bra!

alldeles nyss när jag skulle gå på prommenad med Nellie, så¨hade det (där vi skottat!!!) kommit 1,5 deci snö!!! åh vad lessamt. :(

iaf, efter skottningen vart det middag sen slocknade jag direkt. Adde kröp ner och väckte mig lagom till melodifestivalen, och nu sitter ja här. helt utslagen.
det värta av allt, är att ja måste skotta ännu mer imorgon! =( fan. kan det inte ta slut snart????!!!

jag funderar på att sova.. ska jag orka skotta snö hela dagen imorn så lär ja sova.
ska nog försöka få med mig Adde och mysa lite. :) hihi.
vi hade det super mysigt när han väckte mig, men han låg och nöp mig hela tiden, :P dumma!
nej, men det var mysigt. =)


så, sov gott allesammans, :)
så hörs vi imorgon!!

bjuder på bilder från idag.

suddig och oskarp bild, men vi ser så lyckliga ut. jag är lycklig!

Jag älskar dig gubben! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0