GOOD-ON-A-BAD-MORNING

godmorgon.. fast egentligen är den inte så bra..

jag mår inte så bra. snurrig och fryser, känns som om jag skulle börja bli sjuk, men det hoppas jag verkligen inte.. det tänker jag nämligen inte bli..
dessutom är jag så jävla trött. känns som om jag aldrig sover? :(

men, jag har varit duktig denna morgon. ställde klockan på 07.45 (dock snoozade jag ett tag iaf(a) heh) sedan var jag upp, busade med Nellie, kissade henne. Hängde Addes tvätt från träningen igår som han inte hann göra imorse. Käkade frukost, kollade lite Facebook (och såg tråkigt nog att den enda som hade anmält sig att komma till mitt evengemang , mer än dom 2 som gjorde det igår, var Adde, :P) kollade lite bloggar, klädde på mig. Nu sitter jag här och skriver, sen ska ja sminka mig, kissa Nellie och bege mig till bussen.

btw, har ni sett vad det snöar ute??? jag orkar inte, :/ då kommer säkert tåget vara försenat. :/ fan då.. vill ha sommar nu, orkar inte med stora tjocka kläder längre. orkar inte frysa längre..

så, trots att jag mår lite halv dåligt, så ha jag hunnit med att göra en massa saker. :) känner mig duktig!
nu smsade Eve mig "ring när du får tid eller nåt.. är ensam och har tråkigt" haha. pluttan <3
men ja kan ändå inte ringa henne innan ja går hemifrån. har ju så kass mottagning hemma. näh, ja ringer henne när ja går, :)

nu ska ja göra mig iordning, så får vi se hur denna dag blir. jobbar ju kväll ikväll dessutom, :/ suck... vill soooova! jaja. ha en bra dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0