HAPPY-BIRTHDAY♥

godmorgon!

har inte tid att blogga så mkt. låg kvar lite längre i sängen då ja inte ville gå upp för att Adde låg kvar och sov. stackarn mår inte alls bra, :/ uscha. önskar ja kunde vara hemma och ta hand om honom.. :(
men ja jobbar ju kväll. kanske ska åka hem imellan? har ändå inget att göra..

ja vill bara skriva detta inlägg, för jag måste önska någon grattis på födelsedagen. någon som jag inte kan säga det till..

min älskade farbror och vän, Stefan "Bissa" Magnusson.

jag saknar dig, jag älskar dig, jag önskar att du kunde komma tillbaka. jag önskar att man kunde radera det som hänt och få tillbaka allt som var. få tillbaka dig.
det går inte en dag utan att jag tänker på dig. det går inte en dag utan att jag saknar dig. jag drömmer om dig ofta. det känns hemskt. hur ska man klara av att fortsätta? hur ska man orka?

Jag vill bara säga detta idag, Grattis Bissa. du är saknad, riktigt saknad. ♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0