JÄVLA-INTERNET

tanken var att ja skulle skriva mycket denna morgon. men nu fuckade mitt internet upp sig, och jag ska gå om 3 minuter.. helvete..

god morgon förresten!

idag ska bli en skön dag. hoppas på rätt lite folk, (för jag tror att jag och Sami jobbar själva på eftermiddagen, och det suger!) och dessutom så slutar ja efter stängnig,:D tjohoo. (alltså vid 18) ska bli så jävla skönt, :)
tror ja ska satsa på en film kväll med Adde?

tror dessutom ja ska satsa på solariumet idag! det var ett tag sen, och det behövs kan ja lova!!
nu har låtarna ja skulle skicka över till mobilen laddat klart, så nu ska ja kila. :)
men, vi hörs senare!!

här kommer dagens också, ;) (det hann jag med medans internet låg nere)


trashy jeans

och randigt till det

kör på stövlarna till!

också, sådär... så ser ja ut idag


ha en bra dag sötnosar, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0