LATE-NIGHT

god afton kära vänner.

nyligen hemkommen från jobbet. har legat i soffan en stund..

kom hem och fick veta att älsklingen inte mådde så bra, han hade mått dåligt hela dagen, men han mår iaf mycket bättre nu. hoppas de bara var nå skit så han mår bra imorgon, :) imorgon är det ju partaj...

jag ligger i soffan med datorn och kikar på tv.. väntar på att mamma och Janne ska ringa. dom är i skokloster och Adde ska hämta dom sen. så tänkte följa med och hålla honom sällskap :)

imorgon hade vi riktigt mycket folk på jobbet (iaf mycket för oss, vi är ju mkt mer en lunch resturang än en kvällsresturang) så det var en del att stå i. men det kändes kul. någon gång ska man ju lära sig det med, :) hihi. lite jobbigt bara när det ramlar in massa människor samtidigt och man är ensam servitris. men men, det gick iaf jätte bra. fick bra dricks ikväll med vilket alltid är kul! haha.


imorgon är det ju "Nästan-min-dag" haha. vi ska ut ett gäng och fira min födelsedag, :) kommer nog bli as kul tror jag. jätte glad över att Ellie och Fredrik ska komma. alla andra med så klart, men dom åker ju en bit :P dock är det väldigt många som inte svarat.. så vi kanske inte blir så många. jaja, vi får väl se. blir väl ett mass-sms-utskick imorgon och kolla läget.

egentligen är jag riktigt trött.. men ja ska hålla mig vaken, har bestämt att hålla älskling sällskap till skokloster, så nu ska jag det, :) hihi.

men, jag ska nog avsluta datortittandet nu. så vi får höras imorgon, :)
sov gott, eller festa lugnt ni som är ute ikväll! ;)


tyckte mina ögon var lite coola på denna bild, :P
och apropå det, så fick ja en kommentar för mina "väldigt vackra ögon" idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0