LÖNING!

Godmorgon, :)

idag är jag suuuper trött, men jobbar "kort"dag idag, så det är naajs, :D
fick även en glad överraskning när man kikade in på kontot.! eftersom ja inte hade fått ngn lönespec så visste jag inte hur mycket ja skulle få, men kan säga att ja blev tok glad,:D

ska alldeles straxt kila iväg mot jobbet, orkar egentligen inte alls, men men.. *tänk på pengarna Sandra*
och sedan ikväll vill jag sååå gärna åka och sola, ska se om ja kan få med mig någon, :) Adde bangar nog skulle ja tro, :P hahaha.

kan försöka skicka iväg en update under lunchen, eller eftermiddagen om det är lugnt. (får se hur det blir nu eftersom det är löning...)
men här kommer dagsen outfit, så hörs vi iaf sen, :)
ha en super bra dag!


idag kör vi svart spets med knallrosa under! (båda från Gina Tricot)

vanliga snygga blåa jeans till (Cubus)

kind of nice huh?

and this is my face for the day!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0