OPSI

hihi, jag somnade igår efter duschen.. (a)

Godmorgon världen, :)

inatt har ja sovit MASSOR. känner mig faktiskt (för en gångs skull) utvilad. visst, lite trött är ja väl, men absolut inte som ja brukar.. hade ju lätt stannat kvar i sängen, men idag gjorde det inte så mycket att ja skulle kliva upp. sköönt!

har fixat mig lite och så nu. idag kör jag totally black. leggins och en svart lång kofta. fick se på Facebook där Håkan skrivit att det var -10 ute.. och han bor mitt i uppsala, så ja chansar inte. ja klär på mig!
usch, vill ha sommar nu!!

jag ska snart ut med Nellie en sväng. blir dock med koppel idag eftersom hon stack igår. åh vad arg jag var. satan alltså. hahaha.. men, hon lärde sig förhoppningsvis en läxa. :P

idag har jag fullt batteri igen, så idag ska jag nog kunna underhålla er. =)

känns som det blir en sallad till lunch idag, har ätit pizza 2 ggr denna vecka redan, plus en kladdkaka igår med Kajsa. OCH tårta på Il Gusto.. usch. nej, nu blir det sallad ett bra tag framöver. kanske tillochmed utan majs??!! åh. hur ska ja klara detta. men nej, ja kör..! haha

nej, nu ska ja ut med Nellie, sedan blir det att gå mot bussen, =P
först bjuder ja på en bild, som visar hur kul(tråkigt?) vi kan ha det en onsdags kväll på jobbet, :P HAHA!

det var Savvas som överraskade mig med denna i köket när ja skulle in och hämta mat xD hahahha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0