TOMORROW!!!

Godmorgon fina ni!

Idag är en riktigt bra dag, jag är pigg! somnade jätte tidigt igår och vaknade endast när Adde kröp ner hos mig. dock är jag orolig för honom då han var uppe läänge. han ville inte ens säga till mig vad klockan var? dumt. han vet då att han kommer sova hela dagen, sen inte kunna sova ikväll. åh!

men, jag är iaf pigg! kanske kan behövas eftersom ja ska jobba eftermiddag idag, :/ åh. eftermiddag är det värsta att jobba. för det finns liksom ingenting att göra. skit tråkigt verkligen.

men, jag slutar vid 6-halv7 tiden så det blir inte så sent idag, :) sköönt.

nu är det bara 1 dag kvar. inte ens det. haha. IMORGON fyller jag 20 år. det är verkligen helt sjukt. känns ju som nyss det var så stort att fylla 18? nej, imorgon är verkligen en big deal! haha.

nu ska ja sminka mig, sedan kila iväg mot Uppsala och jobb..
Ha en bra dag!

(ps. sitter på mammas dator eftersom Adde sover på rummet, så inga bilder nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0